Bezkonkurenčné meranie zákazníckej vernosti pre spoločnosti všetkých veľkostí
Vyvinuli sme Net Loyalty Score, výkonnú metriku navrhnutú tak, aby poskytla spoločnostiam komplexné pochopenie lojality zákazníkov a jej porovnanie s benchmarkmi v odvetví.






































Od roku 2019 sme vykonali viac ako 70 meraní lojality zákazníkov pomocou Net Loyalty Score
Rozsiahla analýza všetkých meraní NLS odhaľuje kľúčový poznatok: skutočná lojalita sa objavuje pri skóre +30 alebo viac. Je zaujímavé, že najvyššia zaznamenaná hodnota NLS bola +62, zatiaľ čo najnižšia -60. Toto rozsiahle spektrum poukazuje na rôznorodosť zákazníckych skúseností a zdôrazňuje význam cielených stratégií na budovanie silnejšej vernosti k značke.

Referencie klientov







Prečo by ste mali merať vernosť zákazníkov

Porovnanie s konkurenciou a trhovými benchmarkmi

Zistite, čo je dôležité pre vašich zákazníkov

Prehľad úrovne vernosti Vašich zákazníkov

Súhrnné hodnotenie Vašich vernostných iniciatív

Vypočujte svojich zákazníkov posilnením spätnej väzby

Získajte informácie pre strategické rozhodnutia v oblasti lojality
Net Loyalty Score Framework
Net Loyalty Score (NLS) je metrika založená na dátach, ktorá vašej spoločnosti poskytuje jasný obraz o rozdieloch v lojalite rôznych segmentov zákazníkov. Posúdením odpovedí na otázky týkajúcich sa jednotlivých domén lojality - Ocenenie, Prvá voľba, Emocionálna vernosť, sa zákazníkom a segmentom priradí skóre NLS od -100 do +100 a zaradia sa do kategórie buď lojálni, alebo chladní.
Táto kategorizácia umožňuje spoločnostiam pochopiť situáciu vo vernosti ich spoločnosti a identifikovať najslabšiu oblasť, ktorá si vyžaduje cielenú pozornosť na zvýšenie celkovej vernosti.

Start again
Crowd of random disloyal pedestrians

Create a new loyalty strategy from scratch

Warm up
Bunch of cold transactional shoppers

Revamp the loyalty strategy

Ignite
Cohort of positive & interested customers

Innovate the loyalty strategy

Keep pushing
Fanclub of loyal & enthusiastic members

Keep the program profitable
Meranie je ďalej rozšírené o tri ukazovatele
Share of Wallet
Podiel peňaženky ukazuje odvrátenú stranu lojality zákazníkov. Je to kľúčová metrika pri meraní lojality zákazníkov, pretože poskytuje informácie o tom, do akej miery Vaša spoločnosť disponuje kúpnou silou zákazníka. Kvantifikuje percento celkových výdavkov zákazníka, ktoré smeruje do Vašej spoločnosti.
Loyalty Program Evaluation
Posúdenie výkonnosti vernostného programu vo vzťahu k oblastnými benchmarkmi poskytuje cenné informácie o jeho silných a slabých stránkach. Porovnaním zákazníckeho vnímanie kvalít vernostného programu môže Vaša značka identifikovať oblasti, ktoré je potrebné zlepšiť, a príležitosti na zvýšenie efektivity programu.
Termination Snap Test
Výsledky Termination Snap testu poskytujú prehľad o vplyve vernostného programu a stav mysle potenciálne dotknutých verných zákazníkov. To môže pomôcť Vašej spoločnosti pochopiť reakciu zákazníkov na zmeny, a následné
zmeny v nákupnom správaní v dôsledku týchto zmien.
Vernosť zákazníkov v číslach
80 %
zisku pochádza od verných zákazníkov.
10 %
dodatočných príjmov len vďaka dobrej práci s retenciou
20 +
dlhoročné skúsenosti s riadením zákazníckej lojality
Výhody používania Net Loyalty Score

Net Loyalty Score je spoľahlivý benchmark, ktorý hodnotí stav zákazníckej lojality v porovnaní s trhom a odvetvím.

Výsledky korešpondujú so skutočným správaním zákazníkov, ktoré bolo porovnané a overené analýzou údajov o skutočných transakciách.

Net Loyalty Score porovnáva správanie rôznych skupín zákazníkov, krajín alebo značiek a ich vývoj v čase.
Metodika Loyalty Express v kocke
1
Zber dát od zákazníkov
2
Analýza a interpretácia
3
Záverečný workshop k vernostnej stratégii
Ste pripravení merať vernosť svojich zákazníkov?
Kontaktujte nás a my sa Vám čo najskôr ozveme!
Náš vernostný tím

Radek Hrachovec
Partner vo Voxwise
Certified Loyalty Marketing Professional
radek.hrachovec@voxwise.com

Martina Langová
Customer Loyalty Consultant vo Voxwise
martina.langova@voxwise.com
Máte problém urobiť ďalší krok smerom k lojalite?


