Bezkonkurenčné meranie zákazníckej vernosti pre spoločnosti všetkých veľkostí

Vyvinuli sme Net Loyalty Score, výkonnú metriku navrhnutú tak, aby poskytla spoločnostiam komplexné pochopenie lojality zákazníkov a jej porovnanie s benchmarkmi v odvetví.

Od roku 2019 sme vykonali viac ako 70 meraní lojality zákazníkov pomocou Net Loyalty Score

Rozsiahla analýza všetkých meraní NLS odhaľuje kľúčový poznatok: skutočná lojalita sa objavuje pri skóre +30 alebo viac. Je zaujímavé, že najvyššia zaznamenaná hodnota NLS bola +62, zatiaľ čo najnižšia -60. Toto rozsiahle spektrum poukazuje na rôznorodosť zákazníckych skúseností a zdôrazňuje význam cielených stratégií na budovanie silnejšej vernosti k značke. 

Prečo by ste mali merať vernosť zákazníkov

Porovnanie s konkurenciou a trhovými benchmarkmi

Zistite, čo je dôležité pre vašich zákazníkov

Prehľad úrovne vernosti Vašich zákazníkov

Súhrnné hodnotenie Vašich vernostných iniciatív

Vypočujte svojich zákazníkov posilnením spätnej väzby

Získajte informácie pre strategické rozhodnutia v oblasti lojality

Net Loyalty Score Framework

Net Loyalty Score (NLS) je metrika založená na dátach, ktorá vašej spoločnosti poskytuje jasný obraz o rozdieloch v lojalite rôznych segmentov zákazníkov. Posúdením odpovedí na otázky týkajúcich sa jednotlivých domén lojality - Ocenenie, Prvá voľba, Emocionálna vernosť, sa zákazníkom a segmentom priradí skóre NLS od -100 do +100 a zaradia sa do kategórie buď lojálni, alebo chladní. 

Táto kategorizácia umožňuje spoločnostiam pochopiť situáciu vo vernosti ich spoločnosti a identifikovať najslabšiu oblasť, ktorá si vyžaduje cielenú pozornosť na zvýšenie celkovej vernosti.

Start again

Crowd of random disloyal pedestrians
  • Find right customers
  •  
  • Improve customer experience
  •  
  • Build trust & registrations
  • Create a new loyalty strategy from scratch​

    Warm up

    Bunch of cold transactional shoppers
  • Deliver motivating reward
  •  
  • Elicit desired actions
  •  
  • Earn customers’ loyalty
  • Revamp the loyalty strategy​

    Ignite

    Cohort of positive & interested customers
  • Appreciate repeat customers  

  • Foster positive word-of-mouth
  •  
  • Motivate to participate
  • Innovate the loyalty strategy​

    Keep pushing

    Fanclub of loyal & enthusiastic members
  • Delight brand ambassadors

  • Provide VIP treatment

  • Create a sense of belonging
  • Keep the program profitable​

    Meranie je ďalej rozšírené o tri ukazovatele

    Share of Wallet

    Podiel peňaženky ukazuje odvrátenú stranu lojality zákazníkov. Je to kľúčová metrika pri meraní lojality zákazníkov, pretože poskytuje informácie o tom, do akej miery Vaša spoločnosť disponuje kúpnou silou zákazníka. Kvantifikuje percento celkových výdavkov zákazníka, ktoré smeruje do Vašej spoločnosti.

    Loyalty Program Evaluation

    Posúdenie výkonnosti vernostného programu vo vzťahu k oblastnými benchmarkmi poskytuje cenné informácie o jeho silných a slabých stránkach. Porovnaním zákazníckeho vnímanie kvalít vernostného programu môže Vaša značka identifikovať oblasti, ktoré je potrebné zlepšiť, a príležitosti na zvýšenie efektivity programu.

    Termination Snap Test

    Výsledky Termination Snap testu poskytujú prehľad o vplyve vernostného programu a stav mysle potenciálne dotknutých verných zákazníkov. To môže pomôcť Vašej spoločnosti pochopiť reakciu zákazníkov na zmeny, a následné zmeny v nákupnom správaní v dôsledku týchto zmien.

    Vernosť zákazníkov v číslach

    80 %

    zisku pochádza od verných zákazníkov.

    10 %

    dodatočných príjmov len vďaka dobrej práci s retenciou

    20 +

    dlhoročné skúsenosti s riadením zákazníckej lojality

    Výhody používania Net Loyalty Score

    Net Loyalty Score je spoľahlivý benchmark, ktorý hodnotí stav zákazníckej lojality v porovnaní s trhom a odvetvím.

    Výsledky korešpondujú so skutočným správaním zákazníkov, ktoré bolo porovnané a overené analýzou údajov o skutočných transakciách. 

    Net Loyalty Score porovnáva správanie rôznych skupín zákazníkov, krajín alebo značiek a ich vývoj v čase. 

    Metodika Loyalty Express v kocke

    1

    Zber dát od zákazníkov

    2

    Analýza a interpretácia

    3

    Záverečný workshop k vernostnej stratégii

    Služba Loyalty Express vám pomôže zbaviť sa dohadov. Využívame skutočné údaje o zákazníkoch, aby sme poskytli komplexné meranie zákazníckej vernosti len za 4 týždne. To znamená, že budete mať použiteľné poznatky rýchlejšie ako kedykoľvek predtým, čo vám umožní posilniť vzťahy so zákazníkmi a podporiť dlhodobý rast.

    Ste pripravení merať vernosť svojich zákazníkov?

    Kontaktujte nás a my sa Vám čo najskôr ozveme!

    Náš vernostný tím

    Radek Hrachovec
    Partner vo Voxwise
    Certified Loyalty Marketing Professional
    radek.hrachovec@voxwise.com
    Martina Langová
    Customer Loyalty Consultant vo Voxwise
    martina.langova@voxwise.com

    Máte problém urobiť ďalší krok smerom k lojalite?

    Náš BEZPLATNÝ sprievodca prekonáva šum. Objavte 5 jednoduchých, ale účinných krokov na zmenu dizajnu. Žiadny humbuk, len použiteľné poznatky, ktoré premenia váš vernostný program na úspešný.

      Dosiahnite orientáciu na zákazníka pomocou dát, technológií a našich skúseností
      Sme tím nadšených dátových expertov - analytikov, vedcov a konzultantov - s viac ako dekádou skúseností s odhaľovaním skrytých potenciálov v dátach o zákazníkoch. S dôverou od popredných spoločností, transformujeme surové dáta na využiteľné poznatky, ktoré podporujú skutočný rast.